Sponsor Advertisement

Despre mine

Dati-mi voie sa ma prezint pe un ton mai familiar .Numele meu este Valentin am 13 ani si locuiesc in Constanta. Sunt pasionat de arta in general si imi place sa dezleg enigmele si dilemele vietii care ne inconjoara. Ca si latura morala nu-mi plac lucrurile care nu sunt spuse pe fata desii exprimarile poetice (artistice) ma cuceresc intr-o oarecare masura .Imi place sa despic firul nu in 4 ci in 7 analizand la sange fiecare subiect care mi se pare mie de luat in seama .Sunt o fire destul de dificila in sensul ca atunci cand gasesc un subiect grav nu ma las pana nu il dezleg dand astfel de esenta lucrurilor,sunt si foarte capos de altfel . La capitolul scriere nu-mi place sa las lucruri neclare in scrierile mele si doresc ca de fiecare data sa ating esenta lucrurilor .


Cu ce ma ocup : Arta (pictura,teatru,scris)
Nu am probleme cu oranduirea cuvintelor ci am o problema cu oranduirea sentimentelor (cel putin in scris) . Ocupandu-ma si cu pictura nu-mi permit luxul de a nu fi in stare sa transmit sentimente si trairi privitorului prin lucrarile mele . La capitolul teatru nu pot spune ca am cu ce ma lauda deoarece abea ce am fost "initiat "in aceasta lume a scenei insa exista ceva care ma caracterizeaza si anume faptul ca imi iubesc fiecare personaj pe care il am de interpretat .Atunci cand scriu imi place ca de fiecare data sa pun puctul pe i ajungand la samanta lucrului pe care il dezbat .

Sper sa va delectati in momentul in care deschideti pagina blogului meu si de asemena sper sa ma familiarizez cat mai mult cu voi cititorii ! Atat despre mine ...

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu