Sponsor Advertisement

Decat premiant in scoala dar cu sufletul legat mai bine mediocru dar cu mintea libera

Ma tot gandesc de ceva timp ce ar fi daca oamenii ar uita de ipocrizie si de mandria proprie.Cum ar arata lumea daca am da la o parte logica reala si am face loc pentru cea umana ,viata ar capata sens daca ne-am folosi de propriul rationament astfel incat putem gandi inainte sa actionam in vreun fel. Stai in fiecare zi si te gandesti ca ai limite impuse de legile  firii ce tin de baze matematice si logice ,am fost invatati cu obisnuinta de a crede ca ce nu este bazat pe logica realista sfideaza pur si sinplu existenta lumii . Nu este adevarat ! Toate aceste teorii lansate de diferiti chimisti si oameni de stiinta au distrus de-alungul timpului constiinta umana ,nu ne mai putem baza pe noi insine si ajungem sa avem complexe. In scoala se pune accentul mai mult pe partea reala decat pe cea umana evitand astfel exprimarile proprii ,evitand exprimarea libera venita din propria intiativa . Oare un om poate spune ceva fara a se baza pe vreo teorie logica ,pe ceva "invatat" /retinut de undeva? Eu detest exprimarile logico -stiintifice ce tin de vreo baza teoretica care distruge astfel esenta simpla a vietii .
O forta incredibila fara nume dupa parerea mea a creat lumea astfel incat oamenii sa o perfectioneze folosindu-se de subconstient nu de teorii inventate  bazate pe calcule fixe batute in cuie .Mie nu imi este frica absolut deloc sa spun tot ce gandesc atat despre viata cat si despre oameni lasand la o parte aparentele din viata de zi cu zi .Esista personae care isi planifica viata pas cu pas gandindu-se la viitor si uitand sa se bucure de prezent ,eu nu constientizez ca exista altceva decat "acest moment" . Nu exista trecut atata timp cat nu exista nici viitor ci exista doar "acum" ,trebuie sa profitam de acest "acum" deoarece nu ne vom mai intalni cu el niciodata !
De cate ori ai auzit fraza asta : ,,Doar nu o sa schimbi tu lumea ! Esti prea mic pentru un razboi asa mare !'' ...ei bine afla ca cel ce spune asta se numeste zombie  ,un prizonier al propriei custi .


Priviti viata ca pe o tabla de sah . Acolo exista doar reguli de fatada si trebuie sa te bazezi pe inteligenta umana nu pe cea ce tine de logica . Fiti stapanii propriului vostru univers !
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu